Да получаваш писма от теб самия…

28 02 2009

E-mail

От известно време забелязах, че получавам имейли от мен самия, които разбира се са спам и ми предлагат да си купя виагра и други подобни медикаменти. Та Gmail-а си ги маркираше автоматично като спам, но мен ме притесняваше факта, че получавам писма които не съм си изпратил а всъщност идват от моя адрес. Все едно да не си пратиш писмо по пощата, но да го получиш. Странно нали?!? Та притесних се да не би някой да е разкрил паролата което ми се струваше странно защото е трудничко да разбереш парола от случайни цифри и букви дълга 15 знака, нали? И все пак я смених, но всичко продължи. По стечение на обстоятелствата, не заради този случай, преинсталирах операционната си сстема и режих, че този етап на чиста инсталация е най – доброто време за поредната смяна на паролата и тайния въпрос. Смених ги. Странното събитие се повтаряше отново и отново. Допитах се до български форум, но отговорите които получих бяха общо взето да проверя дали все пак няма някаква разлика в адресите. Нямаше. Попитах и в Google Groups  където вече получих отговора, който очаквах. Оказа се, че явлението е нормално и било сред любимите трикове на спамърите. Това ме успокои разбира се.

Та каква е целта на тази публикация. Да обясни на невежите хора като мен, които се чудят как става този номер и дали някой не им знае паролата. Както вече казах всичко е нормално дори обичайно такаче място за притеснение няма. 

Тук можете да прочетете цялата дискусия.

Действия

Information

Вашият коментар

