iPhone 3G и от VivaTel

22 03 2009

578_thumb

Днес се отбих до Централ Мол Плевен (Уаааааа) и минах през Germanos да видя новия iPhone. Всичко беше супер момчето беше много любезно и нямаше какво да обяснява защото аз си знаех всичко предварително. Питах го дали може да си направиш акаунт във iTunes той каза, че напълно безпроблемно даже и с кредитна карта за да може да си купуваш разни неща. Та рразходката ми там не беше дълга, но отсреща имаше 2Be и също имаше, макар и по малък, плакат за iPhone-a. Минах и от там. Жената беше по – симпатична, но пък затова не толкова добре информирана. Та отидох аз тя отвори витрината и се опита да включи телефона но безуспешно. След въпроса от моя страна „Това ще тръгне ли?“ онази ме погледна странно а някакъв от другия край на магазина се обади, че трябвало да се регне с iTunes. Може би аз не съм информиран, но когато иска тази процедура то показва иконата на програмата и кабела… Както и да е де понеже видях, че той може да ми бъде по – полезен от дамата го попитах и дали после OS-а му може да се ъпдейтва (питах защото телефона беше на цена приблизително 1500лв и имах сериозни съмнения, че върху него са правени опити да бъде отключен софтуерно) отговорът беше „ъъъъъъъъъъ… даааааа… няма никакъв проблем… предполагам… той си има WiFi“. WTF?!?

Както и да е да направим равносметка. От глобул цената на iPhone e горе-долу 800-900лв (без договор 1200 или нещо такова) а от вивател с договор 1500. Хм има нещо гило тук мисля. А и да не забравя. В 2be услужливата дама каза „ъъъ и ако си купите телефона получавате 30% отстъпка за аксесоари“… Моля?!? Първо да се набутам с повече от 500лв за да мога да си купя калъфче с 30% отстъпка. Я вървете….

Действия

Information

4 Коментари

24 03 2009
Steliyan

Хм, да те „светна“. Магазин 2be не е Vivatel. Те просто са търговски партньор на Vivatel. Ако искаш – ще ти обясня какво е това, но най-вече ако не знаеш 🙂
Та така – iPhone, който се продава във 2be е фабрично отключен (или поне трябва да е такъв при тази цена). Подозирам, че е така, защото го продават от преди времето на yellowsn0w и няма как да е бил „отключен“ другояче освен с турбо сим, което е мега тъпо 🙂
Globul наопаки – се борят да въведат една „благинка“ и в нашия курник, но нали сме черногледи – все търсим „далаверата“ на другия… За мен – цената на GloBul си е супер, особено ако искаш да си имаш една страхотна машинка с 24 месеца гаранция. Защото въпреки, че по целия свят излиза „по-евтино“ – от целия свят е без гаранция…

24 03 2009
Axel

„Хм, да те “светна”. Магазин 2be не е Vivatel.“ Знам и никъде не съм писал такова нещо. Както обаче съм забравил да отбележа (бях уморен когато писах това и толкова съм мислил за него, че резултата се вижда тука) питах жената със абонаментен план към кой оператор е телефона и тя ми отговори „Вивател“

„Та така – iPhone, който се продава във 2be е фабрично отключен (или поне трябва да е такъв при тази цена).“ Нямам идея как е може батерията му да е била изтощена

„За мен – цената на GloBul си е супер, особено ако искаш да си имаш една страхотна машинка с 24 месеца гаранция.“ Бива…

25 03 2009
Steliyan

Стар съм вече – преди да кихна за нещо кинти – хващам елката и смятам, смятам 🙂
Ама пък януари когато купих моята Ябълка – я взех на 2.5 пъти по-ниска цена от тази в Глобул сега 😉 (С най-ниския абонамент за 1 година).

11 05 2009
Neno

steliyan от къде си взе iPhone-а толкова евтино?

Вашият коментар

