Здравей Mac Mini

18 05 2009

Днес станах собственик на първият си мак  – Mac Mini. Пристигна днес, 18,05,09г. Неописуемо бе щастието ми. 

 

DSC01860

 

След едно плъзване на капака на семплата, но красива кутия време виждаме и прословутият надпис „Designed by Apple in California“.

DSC01864В интерес на истината това е кутийка. Когато я отворим виждаме книжа с името Everything mac и пликче с дискове и още книжки наречено Everything else.

DSC01865

Отдолу вече се крие и самата машинка. Елегнтна и наистина много, много малка. Побира се в дланта ти. Всъщност минито изглежда доста малко и леко за тежестта си! Много е странно като го вдигнеш.

DSC01867

В едно друго отделение на кутията е и Power Brick-а.

DSC01869И така след свързването на всички кабели вече си имам мак.

Поиграх си с машинката някой друг час и всщност се държи доста добре. Всички програми от пакета iLife работят добре и бързо. Разбира се ще мога да кажа по –  подробно след известно време.

Накратко: вече съм горд собственик на истински Мак, който работи доста добре. Идеално решение за безпаричните любители на ябълката.

Действия

Information

8 Коментари

20 05 2009
Свилен Попов

Честито за ябълката! Да те попитам: за колко пари го взе и от къде?

21 05 2009
Axel

Поръчах я от store.apple.bg за 1230лв. Дойде за два дена без никакви проблеми.

28 05 2009
Snooby

Така и така като гледам няма да събера пари за MacBook, вече почвам да се замислям и аз за един Mac Mini 🙂

28 05 2009
Axel

Идеята не е лоша. На мен ми връши страхотна работа безотказно.

28 05 2009
snoobyx

Определено ще е по-добре от моя Hackintosh 😀

28 05 2009
Axel

Ти ое ли караш с Mac OS на PC-to?

28 05 2009
Snooby

Да 😀 Абе на мен ми върви очудващо добре, всъщност съм късметлия, че компонентите ми са що годе добре подбрани за Hackintosh. Но все пак не може да се сравнява с истинския Mac 🙂

28 05 2009
Axel

Ами общо взето е така… На мен ми се струва, че на PC-то всичко беше една идея по – бързо, но с мака наистина е различно и е по – добре. Дали Mail-а ще се отвори за 5 или 8 секунди мисля че няма чак такова значение, а може и да е от новата версия. Но съм категоричен, че с истински Мак е по – добре.

Вашият коментар

