Мразя рекламите!

24 05 2009

Нямам нищо против да видя банер в някоя уеб страница. Разбирам, че хората така изкарват пари. Разбирам, че те няма как да изчезнат. Но имам против те да ми се натрапват постянно и да заемат цялата уеб страница.

Влизам в свео и какво да видя няакъв банер ми се тутка на цялата страница. Успях да открия от къде точно да го разкарам и къде стои текста със съвсем малък шрифт „затвори“. Ровя си, намирам си нещо, цък… каво да видя: в новоотворената страница точно врху текста ми се пльоснал някакъв банер гласящ „Не цъкай води до пристрастяване“. Потърсих от къде да го разкарам, но така и не намерих от къде идва. Та трябваше да го изчакам сам да се разкара.

Извинявайте много, ама чак пък толкова. Не знам. Дори рекламите от типа „Спечехте 10 милиона долара“ ми допадат повече. Поне не ми пречат, освен с мигането си, да видя това, за което съм дошъл във въпросната страница.

Ясно е, че това няма да спре и че така се изкарват пари, но все пак малко по – сдържано.

Ще се радвам да чуя и вашето мнение както за натрапчивите реклами, така и за всички останали.

Ако публикацията Ви харесва, моля, гласувайте за нея в svejo.net

Действия

Information

6 Коментари

24 05 2009
LaSombra

Потърси AdBlock Plus за Firefox. Действа страхотно. А аз съм имал идея да направя страница, състояща се единствено от реклами. Сигурно ще надмина Гугъл по популярност 🙂

24 05 2009
Axel

Ползвам Safari. Иначе това със траницата от релами не е лоша идея а и ако стане популярна колко пари ще спечелиш…

24 05 2009
Aureyr

Тези реклами са долнопробен спам

24 05 2009
slackbg

FlashBlock преди време ми реши проблема.

24 05 2009
ragi

Както казаха – AdBlock Plus

25 05 2009
Niksana

За това аз на Операта си имам „Block Content…“ и си махам ненужните реклами 😉

Вашият коментар

