Apple Keyboard Unboxing

17 07 2009

След дълго чакане епълската клавиатура днес най – после пристигна. В момента пиша от нея и мога да кажа само едно – УДОВОЛСТВИЕ ЗА ПРЪСТИТЕ!!! Наистина клавиатурата е, много много удобна и елегантна.

Както и останалите ябълки и тази идва в доста компактна, но все пак красива кутия.

DSC02424

DSC02425

DSC02426

Отваряме кутията и що да видим? Красота! Ето я и самата клавиатура. Толкова красива…

Под нея са се наместили и съвсем кратки книжки: гаранция и кратки упътвания.

DSC02428

DSC02429Отзад на самата клавиатура беше залепен и удължител. Това е така, защото кабела на клавиатурата е доста къс за да може ако имате iMac да не се влачат дълге кабели по бюрото. USB-jf на клавиатурата пък беше много странно както и входът на удължителя. Явно са направени така за да не може удължителя да се ползва за друго освен клавиатурата.

DSC02431

DSC02433

Разбира се клавиатурата е и USB  хъб. от двете и страни има по един USB порт. Обикновено единият е за мишка но аз имам безжична такаче имам още два свободни порта което е супер.

DSC02434

Ами това беше. И да искам повече нямам какво да покажа и кажа освен, че покупката наистина си заслужава и клавиатурата е супер, хипер удобна. Сега остава и с една Mighty Mouse да се барна да са си заедно (приемат се дарения XD)

DSC02435

Действия

Information

9 Коментари

17 07 2009
Snooby

Mighty Mouse за разлика от клавиатурата не смятам, че е добър избор. По-добре помисли за някаква Apple Edition мишка на Logitech. От Мighty Mouse съм чувал доста оплаквания, не е особено удобна.

17 07 2009
Axel

Има време… и то много XD

17 07 2009
Snake

Имам същият монитор, а за клавиатурата нямам думи-наистина е добра, но според мене не си заслужава парите, които струва (лично мое мнение). Виждам, че имаш Mac mini и искам да те питам дали си доволен от него?

17 07 2009
Shadowmar

Честито! Леле, пръстите ми завиждат. Никога не съм пипал такъв лукс, но съм чел достатъно да кажа, че по- голяма глезотия за пръстите няма… (Освен според някои геймъри- Logitech Wave, която е пре-изгърчена, според мен) Честито отново и да си я ползваш със здраве!!!

17 07 2009
Axel

@Shadowmar Мда наистина е доста удобна направо си умирам от кеф отговаряйки на коментарите ви. По принцип има и по – голям лукс от Apple, но на мнооого по – високи цени такаче за сега съм доволен. За мен си е супер.

@Snake за всякъкви въпроси неуместни за обсъждане с коментар можете да ме намерите на мейла ми – alexandar93@gmail.com

17 07 2009
drowme

Защо пък да не е добър избор Mighty Mouse?! Не смятам, че Logitech са с нещо по-добри. Винаги съм го казвал и сега пак ще го кажа – Apple си е Apple. Axel знае за какво говоря….

Стана ми интересно, наистина ли удължителят не може да се ползва за друго?

19 07 2009
Axel

Ами така са направени че да не можеш да включиш друго защото има една изгутина който влеза идеално в процепа направен и в порта на клавиатурата но пречи на други… Иначе за Mighty Mouse на мен ми харесва и въпреки че повечето продукти са супер не на всички хора им харесват а и наистина има по – добри от тях.

19 07 2009
Джонес

Имам и безжичен и жичен Mighty Mouse, а и един по стар Logitech V200, можа да ти кажа логитека е много много подобър от майтимауса. Аз не бих ти препоръчал майтимауса щото само дизайна му е супер, друго нищо.

19 07 2009
Axel

Дай го насам 😀

Вашият коментар

