Waving

28 10 2009

google-wave-wallpaper-2Ето че най – после пристигна! И честно казано не е кой знае какво… Да, решава някои от проблемите на сегашните технологии за обмяна на данни, но не го виждам как се налага.

Та общо взето всичко изглежда както в клипчетата които сме гледали. Работата с Wave е приятна. Бъгаво е, но не чак толкова. Има някои много интересни и приятни нововъведения като напремер възможността да виждаш в реално време какво пише събеседникът ти. Като за мнение след 10-тина минути „работа“ това е… Доста е скучно като нямаш приятели с които да пишеш такаче с нетърпение очаквам да получа възможността да раздавам покани…

Действия

Information

7 Коментари

28 10 2009
ragi

Мен не ме впечатли с нищо. Много ми е интересно как хората ще започнат да го ползват масово…….

28 10 2009
Axel

Не знам дали изобщо ще започнат

28 10 2009
Димитър Димитров

dimitrovv.tk [at] googlewave.com – и мен ме сърбят ръцете да тествам услугата.Добавяй ме, да правим „вълни“

28 10 2009
Nikolay

може ли и за мене една покана userz2k [at] gmail [dot] com

29 10 2009
Axel

Ами аз все още нямам покани, но ако някой има нека прати на тези вписали мейлите си в коментарите ако иска… Аз като получа също ще дам на няколко човека възможността да получат покани.

22 11 2009
aftercollabz

Пробвах го и аз, не ме грабна кой знае колко, но си личи, че е продукт на google. 🙂

22 11 2009
Axel

Не мога да си представя да замести email-а

Вашият коментар

