Google Wave покани за 15 човека!

10 12 2009

Скоро ви разказах за Google Wave сега давам шанс на 15 човека, искащи покана да я получат.

Покана можете да получите по един от следните начини:

Да сте сред първите 10 които ще оставям коментар, независимо какъв (без глупости, разбира се)

Да сте сред 5-тимата които ще успеят отново с коментар да ме убедят че заслужават поканата в срок до 15.12.09г. когато ще бъдат и изпратени.

Не забравяйте да напишете мейл адреса на който искате да ви бъде изпратена поканата, защото ще гледам там няма да питам.

Не съм сигурен колко голям интерес ще има, но след голямото ми разочарование с Wave реших поне да се пробвам да дам възможност на хора които искат да порзагледат да го направят. Ако пък никой не иска покана… Живи и здрави 😀

Действия

Information

11 Коментари

10 12 2009
lam3r4370

+3 от мен ,които ме убедят на мейл: lamezone [кл@мба] lame [т-ире] z[нула]ne.нет

10 12 2009
Димитър Димитров

При мен нямаше особен наплив за покани, та сега имам 21 и се чудя какво да ги правя…

10 12 2009
Axel

то и аз така се пробвам да ги пробутам макар че като гледам няма особен ефект

10 12 2009
Lirex

И каква стана тя… натягате се с изисквания за тея покани, а никой не ви ги иска… 🙂 аз искам покана! може да я откажа, но поне искам 🙂 няма да обясня защо искам, понеже самочувствието ви и без това е достатъчно голямо 🙂 пък ако не ми дадете, ще си ги пазите за другия свят, както правят скъперниците 😉

Поздрави,
Д.А.

10 12 2009
Axel

ооомг… Ти си някой благородник вършещ нещо добро за света нали? Отностно самочувствието няма го много, но… whatever ще получиш покана

10 01 2010
CONTRECTO

Плсссс мен 😀 Ако може все още де 😀
Iahnia@hotmail.com

10 01 2010
Axel

Пращам!

10 01 2010
CONTRECTO

Не, не, не пращай! Сега разбрах, че тъпия хотмейл не получава писмата и ги трие! Та, ако имам още шанс, popovoprase@gmail.com 😀

10 01 2010
Axel

popovoprase… сега ако беше написал нещо от рода на tupsi нямаше да заподозра нищо, но… D:

10 01 2010
CONTRECTO
10 01 2010
Axel

Завиждам на оригиналността ти и се стремя да го приемам с чувство за хумор ама вече…

Вашият коментар

